Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Семінар вчителів початкових класів

27.10.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

26 жовтня 2016 року на базі Люботинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 2 було проведено майстер-клас «Сучасний урок у початковій школі в умовах модернізації навчально-виховного процесу як засіб реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти» (керівник Глущенко О.О.).

Присутні вже з перших хвилин заходу стали активними учасниками обговорення та проектування нових підходів до викладання в початкових класах в умовах оновлення навчальних програм та форм організації взаємодії «вчитель – учень».

Ознайомлення з теоретичним матеріалом підтримувалося демонстрацією відеороликів із фрагментами організації навчальної діяльності школярів всіх вікових груп початкової школи: формування комунікативної взаємодії першокласників на уроках природознавства (вчитель Чірва Л.В.), розвиток математичного мовлення на різних етапах уроку в 3 класі (вчитель Приходько Г.М.), можливості складання міні-проектів під час підсумкових уроків з української мови в 4 класі (вчитель Глущенко О.О.).

До участі в методичному заході були залучені також інші фахівці, які працюють з дітьми молодших класів – вчитель-логопед Береза Л.М. та практичний психолог Левицька В.В.

Під час заняття в педагогічній майстерні присутні не тільки ознайомилися із добіркою артикуляційних вправ по формуванню вимови шиплячих звуків на уроках читання, а й попрактикувалися у їх проведенні.

Пам’ятаючи, що тільки творчий та ініціативний педагог зможе виховати активного компетентного учня, практичний психолог присвятила свій тренінг роботі з негативними думками у педагогічній діяльності та особистому житті. Присутні вчилися визначати неусвідомлені думки і фільтри, які їх підтримують, та практикували техніки відволікання.

По закінченню методичного заходу відбулася презентація соціальної он-лайн платформи EdEra та окреслені можливості використання навчальних матеріалів, що розміщуються на ній, під час проведення уроків, а також для власної самоосвіти педагогів.  

Переглядів: 406 Повернутись