Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для вчителів української мови та літератури

27.10.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

26 жовтня 2016 року на базі Люботинської ЗОШ №3 було проведено  майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів української мови та літератури шкіл м. Люботина за темою «Майстерність уроку української мови та літератури: впровадження інтерактивних вправ у навчально-виховному процесі як засіб формування сучасної особистості учня».

Мета заходу: висвітлити ефективність застосування інтерактивних вправ на уроках української мови та літератури як одного із шляхів покращення якості освіти; їх вплив на розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів та рівень підготовки до ЗНО; підвищення рівня професійної компетентності вчителів. Учитель  української мови та літератури ЗОШ №3 Бардакова С.М. провела педагогічний тренінг «Я крокую до майстерності», використовуючи такі вправи як: «Мій герб», «Мозковий штурм», «Дерево очікувань» «Асоціативний кущ», «Конверт проблем», «Рука дружби». Молоді педагоги розв'язували педагогічні ситуації, які можуть виникнути на уроці, малювали портрет успішного вчителя. У творчій майстерні вчителя Баранік С.П. молоді колеги познайомилися із структурою власного висловлення з української мови у форматі ЗНО, розглянули критерії його оцінювання, проаналізували типові помилки учнівських власних висловлювань попередніх років, створювали тезу до висловлювання на певну тему. У блоці «Панорама методичних знахідок» учитель української мови та літератури провела дефіле інтерактивних вправ. Молоді вчителі мали нагоду стати на хвилину учнями і попрацювати в групах з досвідченими педагогами, розкриваючи особливості кожної  інтерактивної технології. Вчитель Бардакова С.М. показала фрагмент уроку  української літератури у 10 класі «Леся Українка. Поезія «Соntra spem spero» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості». Всі вчителі були у ролі учнів, писали літературний диктант, визначали цілі і задачі уроку, досліджували поезію, виконували тести. При підведенні підсумків (згідно з анкетуванням учасників майстер-класу) визначено високий методичний рівень проведення майстер-класу.

Всі вчителі висловили слова подяки адміністрації школи, колегам слова подяки за цікавий, насичений педагогічними знахідками майстер-клас.

Переглядів: 1468 Повернутись