Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для вчителів української мови та літератури

27.10.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

26 жовтня 2016 року на базі Люботинської ЗОШ №3 було проведено  майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів української мови та літератури шкіл м. Люботина за темою «Майстерність уроку української мови та літератури: впровадження інтерактивних вправ у навчально-виховному процесі як засіб формування сучасної особистості учня».

Мета заходу: висвітлити ефективність застосування інтерактивних вправ на уроках української мови та літератури як одного із шляхів покращення якості освіти; їх вплив на розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів та рівень підготовки до ЗНО; підвищення рівня професійної компетентності вчителів. Учитель  української мови та літератури ЗОШ №3 Бардакова С.М. провела педагогічний тренінг «Я крокую до майстерності», використовуючи такі вправи як: «Мій герб», «Мозковий штурм», «Дерево очікувань» «Асоціативний кущ», «Конверт проблем», «Рука дружби». Молоді педагоги розв'язували педагогічні ситуації, які можуть виникнути на уроці, малювали портрет успішного вчителя. У творчій майстерні вчителя Баранік С.П. молоді колеги познайомилися із структурою власного висловлення з української мови у форматі ЗНО, розглянули критерії його оцінювання, проаналізували типові помилки учнівських власних висловлювань попередніх років, створювали тезу до висловлювання на певну тему. У блоці «Панорама методичних знахідок» учитель української мови та літератури провела дефіле інтерактивних вправ. Молоді вчителі мали нагоду стати на хвилину учнями і попрацювати в групах з досвідченими педагогами, розкриваючи особливості кожної  інтерактивної технології. Вчитель Бардакова С.М. показала фрагмент уроку  української літератури у 10 класі «Леся Українка. Поезія «Соntra spem spero» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості». Всі вчителі були у ролі учнів, писали літературний диктант, визначали цілі і задачі уроку, досліджували поезію, виконували тести. При підведенні підсумків (згідно з анкетуванням учасників майстер-класу) визначено високий методичний рівень проведення майстер-класу.

Всі вчителі висловили слова подяки адміністрації школи, колегам слова подяки за цікавий, насичений педагогічними знахідками майстер-клас.

Переглядів: 1305 Повернутись