Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Методичний практикум для вчителів початкових класів

18.09.2016 | Розмістив: В.В. Стрілець

2016/2017 навчальний рік приніс у початкову школу чималу кількість змін, основними з яких є тринадцять оновлених та «розвантажених» програм. Тому новий навчальний рік для педагогів початкової школи м. Люботина розпочався із методичного практикуму.

Упродовж першого навчального тижня 43 вчителя на декілька годин ставали «школярами» та активно залучалися до обговорень та розробки практичних рекомендацій, як працювати в поточному році, щоб підготувати наші заклади до впровадження з 2018 року Концепції нової української школи.

Під час практикуму педагоги актуалізували знання щодо  нормативних документів, які були опрацьовані ними ще в минулому навчальному році, проте є чинними й на сьогоднішній день, а саме:

- Інструкції щодо ведення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України від 08.04.2015 року № 41);

- Методичні рекомендації щодо заповнення  Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 21.09.2015 року № 2/2-14-1907-15;

- Лист МОН України "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань" від 28.01.2014 року № 1/9-72;

- Лист МОН України "Щодо використання робочих зошитів у початковій школі" від 18.04.2014 року № 1/9-209;

- Лист МОН України "Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів" від 28.01.2014 року № 1/9-74;

Разом з тим було опрацьовано:

- Методичні рекомендації щодо підвищення якості викладання предметів у 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів;

- Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.

Методистом відділу освіти Блізняковою О.А. був проведений детальний огляд програм з метою акцентування педагогів на змістовних змінах та запропоновані шляхи побудови навчального процесу за наявним в закладах навчально-методичним комплексом.

Також на засіданні методичного практикуму мова йшла про:

- особливості формування предметних, міжпредметних, ключових компетентностей у навчально-виховному процесі початкової школи;

- творче ставлення вчителя до змісту і технологій навчання, поурочного розподілу навчального матеріалу;

- раціональне застосування інноваційних освітніх технологій під час викладання навчальних предметів початкової школи.

По закінченню роботи кожен вчитель отримав методичний кейс, що містив нормативні документи організації НВП в класі, методичні матеріали по плануванню навчального процесу, перелік друкованих та інтернет-джерел для створення роздаткових матеріалів.

У зв’язку з накопиченням змін у програмі початкової освіти, шкільні методичні об’єднання кожного навчального закладу продовжать свою роботу щодо вивчення цих питань.

Разом з тим, міським методичним кабінетом створена програма методичної та організаційної підтримки педагогів, що включає в себе як творчі зустрічі педагогів по обміну досвідом та розробці практичних рекомендацій щодо організації навчального процесу за оновленими програмами, так і індивідуальні консультації та методичні виїзди методиста відділу освіти безпосередньо в навчальний заклад.

Переглядів: 770 Повернутись