За цей рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Відбувся теоретично – практичний семінар вчителів художньо – естетичного циклу

10.10.2011 | Розмістив: В.В. Стрілець

  05.10.2011 р. на базі Люботинської ЗОШ І – ІІІ ст. № 6 відбувся теоретично - практичний семінар вчителів художньо – естетичного циклу за темою: „Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних технологій". Семінар розпочався згідно плану проведення о 08.20. На семінарі були присутні 8 вчителів художньо-естетичного циклу.Теоретичну частину семінару розпочали вчитель музики Люботинської ЗОШ І-ІІІ с. № 6 Гела Л.А. та вчитель образотворчого мистецтва Чудная О.В., які підготували доповідь у вигляді презентації за темою: „Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних та інтерактивних технологій" (з досвіду роботи школи). Доповідь була ґрунтовною, змістовною, відповідала темі. Гела Л.А. доповіла про метод проектів, застосування ІКТ на уроках музики, ознайомила з презентаціями учнів. Чудная О.В. доповіла, що з метою формування в учнів цілісної картини світу проводить інтегровані уроки. Навела приклади інтерактивних методів навчання, яким вона надає перевагу.

Практична частина семінару розпочалась о 09.45 уроком музики у 4 класі, який проводила вчитель музики Гела Л.А. за темою: „Жартівливі пісні-пісні веселощі" з використанням інтерактивних технологій (рольові ігри, робота в малих групах). Під час уроку було застосовано інноваційні та інтерактивні форми та методи роботи – гра "відгадай по голосу", робота в малих групах, рольові гри. Для кращого сприймання навчального матеріалу вчителем було використано візуальний ряд – фрагменти відеофільму "Пісенна Україна", мультфільму "Жив-був пес", відеокліпи "Дівка у сінях стояла", "Грицю, Грицю, до роботи". Наприкінці уроку учні сформулювали ознаки української жартівливої пісні. В цілому учні відповідали на високому та належному рівні, засвоїли основні поняття, які вивчались на уроці, показали високі знання нотної грамоти та власні вокальні здібності. Згідно плану семінару о 10-05 розпочався урок художньої культури у 9 кл., який підготувала вчитель образотворчого мистецтва Чудная О.В. за темою: „Візуальні мистецтва. Живопис. Графіка". Мотивуючи навчальну діяльність, вчителем на початку уроку було запропоновано учням написати очікування від уроку та розмістити їх на плакаті, що символізував вершину творчості. На уроці було застосовано традиційні та інноваційні методи навчання – колективна робота з підручником, робота в групах, інтерактивні вправи. Протягом уроку дві групи учнів заповнювали таблицю "Живопис" та "Графіка", запропоновані вчителем. Вдало було використано комп'ютерну презентацію з репродукціями картин, малюнків світових художників, виконаних у різних техніках. Також учні представили міні – сценки "Картина, що оживає" за картинами Рембрандта "Повернення блудного сина" та О.Венецианова "Гадання на картах". Але разом з тим вчителю Чудній О.В. було рекомендовано працювати над мотивацією пізнавальної діяльності учнів на кожному з етапів уроку, раціональним використанням часу на уроці, збільшити темп проведення уроку.

Практична частина семінару продовжилась об 11-00 театралізованою грою для учнів 2-3 класів "У королівстві Образотворчого мистецтва". Учні виконували малюнки осінньої тематики за допомогою олівців, фломастерів та фарб. Після закінчення роботи учні творчо презентували свої малюнки.

Після закінчення семінару керівник ММО вчителів художньо –естетичного циклу Птиченко Г.В. підвела підсумки семінару. Членами ММО вчителів художньо – естетичного циклу вирішено, що семінар проведено на достатньому рівні.

Переглядів: 1538 Повернутись