Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для молодих та малодосвідчених учителів біології

11.04.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

08 квітня 2016 року на базі Люботинської гімназії №1 відбувся майстер-клас для молодих та малодосвідчених учителів біології загальноосвітніх навчальних закладів міста з теми «Шляхи формування мотивації в умовах діяльнісно спрямованого уроку біології», метою якого було поповнити теоретичні знання та практичні уміння вчителів біології щодо формування мотивації навчальної діяльності учнів.

Відкрила майстер-клас Попова Оксана Львівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель вищої категорії, учитель-методист, яка познайомила з планом роботи; представила до уваги учасників презентацію «Книга сонячного дня», якою налаштувала учасників на ефективне спілкування, створила клімат психологічного комфорту.

Під час інтерактивної бесіди-презентації «Прийоми і методи стимулювання навчальної діяльності учнів при вивченні біології» Болдарєва Вікторія Вікторівна, учитель біології, учитель вищої категорії, учитель-методист актуалізувала знання учителів про мотивацію, види та методи мотивації; представила прийоми стимулювання навчальної діяльності учнів, які вона використовує на уроках біології.

Шляхи формування мотивації учнів на уроках учасники мали змогу побачити на уроці біології у 7-А класі з теми «Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграція тварин». Учитель представила різноманітні прийоми стимулювання навчальної діяльності учнів: цікаві запитання, проблемні питання, прийом «Зацікав», незакінчене речення, ігрові ситуації, відеоролики тощо. Урок вирізнявся науковістю, глибоким зануренням у зміст матеріалу, високою інформаційною насиченістю і, разом з тим, був доступним та цікавим для учнів.

Логічним продовженням майстер-класу став тренінг із вчителями «Стратегія особистісного і професійного самовдосконалення», який провела Попова О.Л. Учасники майстер-класу були активні, пройшли психометричний тест за геометричними фігурами, виконали вправу «Цінності, важливі для професійного вчителя», тест «Чи готовий я до самореалізації», метод «Метаплан», під час якого одна група вирішувала проблеми мотивації учнів до навчання, а друга — проблеми мотивації вчителя до саморозвитку. Під час рефлексії учасники майстер-класу відзначили, що їх очікування повністю справдилися і кожен отримав позитивний досвід та мотивацію до подальшого професійного самовдосконалення.

Усі вчителі відзначили актуальність та високий рівень проведення методичних заходів.

Завідувач ММК С.М. Сіренко

Переглядів: 593 Повернутись