Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів зарубіжної літератури та російської мови

13.04.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

12.04.2016 р. на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відбувся майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів зарубіжної літератури та російської мови за темою: «Конструювання уроку зарубіжної літератури з використанням технологій розвитку критичного мислення та проектних технологій на уроках зарубіжної літератури».

Метою даного заходу було визначення до конструювання сучасного уроку в умовах упровадження нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти; ознайомлення учасників майстер-класу із досвідом роботи вчителя зарубіжної літератури щодо використання технології критичного мислення та проектних технологій; практичне застосування отриманих знань.

Доповідь-презентацію з власного досвіду роботи представила присутнім учитель зарубіжної літератури Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Гаркавенко Т.П. за темою: «Модель уроку зарубіжної літератури з використанням технологій критичного мислення та проектних технологій». Доповідь була ґрунтовною, змістовною, відповідала заявленій темі майстер-класу. Основна увага приділялась провідній меті та перевагам використання завдань, спрямованих на розвиток критичного мислення учнів. Також учасники майстер-класу опрацювали шляхи формування мотивації на уроках зарубіжної літератури та методику підготовки уроків з розвитку критичного мислення.

Згідно плану майстер-класу вчитель зарубіжної літератури Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Гаркавенко Т.П. провела урок зарубіжної літератури у 6 класі з теми «Рей Бредбері. „Усмішка“. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору». Мета уроку: донести до школярів морально-філософський зміст новели Р.Бредбері «Усмішка»; формувати вміння аналізу художнього твору; розвивати аналітичне і творче мислення учнів; виховувати етичні критерії людяності.

Упродовж усього уроку вчитель зарубіжної літератури Гаркавенко Т.П. демонструвала форми, прийоми та методи роботи, які сприяли критичному мисленню учнів, відкриттю нових знань. Урок відповідав новим підходам до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Доречно було використано між предметні зв’язки: учні підготували міні-проекти «Життя та творчість Леонардо до Вінчі» та «Джоконда. Історія написання картини». Наприкінці уроку вчитель зачитала уривок з твору Р.Бредбері «Усмішка» під музичний супровід «Місячної сонати» Бетховена.

Практичний блок майстер-класу було продовжено творчою майстернею «Конструювання уроку зарубіжної літератури у 6 класі за темою «Роберт Шеклі. „Запах думки“. Утвердження сили людської думки у творі». Учасники майстер-класу сконструювали запропонований урок з використанням технології критичного мислення.

У блоці зворотнього зв’язку відбулась дискусія за наслідками спільної діяльності вчителя — майстра та учасників майстер-класу. Вчителі звернули увагу на те, що всі складові майстер-класу повністю відповідають заявленій темі; урок зарубіжної літератури у 6 класі проведено на високому рівні; вдало підібраний методичний матеріал. По закінченню заходу всі учасники майстер-класу отримали використані під час проведення заходів матеріали на електронних носіях.

Методист ММК Сітченко В.М. підвела підсумки проведеного заходу у формі анкетування. Учасниками майстер-класу вчителів зарубіжної літератури та російської мови вирішено, що семінар проведено на високому методичному рівні.

Методист ЛММК Сітченко В.М.

Переглядів: 1065 Повернутись