Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів хімії

04.03.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

26 лютого  2016 року  на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відбувся майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів хімії  за темою: «Нові підходи до побудови уроку хімії в умовах  нових Державних стандартів», метою якого було актуалізувати вимоги до побудови сучасного уроку, познайомити з досвідом упровадження компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів до навчання хімії, опрацювати шляхи формування предметних компетентностей учнів на кожному етапі уроку відповідно до нової програми.

Майстер-клас провела Білоус Вікторія Володимирівна, вчитель хімії, вчитель вищої категорії.

Розпочався майстер-клас з інтерактивної лекції-презентації «Модель уроку хімії на основі компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів», під час якої вчитель розкрила шляхи формування хімічної компетентності, в основі якої розвиток хімічного мислення, хімічної грамотності та хімічної відповідальності. Шляхи формування хімічної компетентності вчителі хімії міста мали змогу побачити під час відвідування уроку у 7 класі з теми «Добування кисню у лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Способи добування кисню. Доведення наявності кисню». Слід зазначити, що урок був побудований за структурою діяльнісного підходу, упродовж уроку вчитель вів з учнями діалог, ставив проблемні питання, які сприяли «відкриттю нових знань». Вчитель використав ігрові ситуації, експеримент, міжпредметні зв’язки, зв’язки з попереднім матеріалом та матеріалом, що буде вивчатися.

Відповідно до плану роботи керівник майстер-класу Білоус В.В. провела тренінг: розв’язування завдань у форматі ЗНО з хімії, під час якого вчителі опрацювали найбільш складні питання, обмінялися досвідом щодо їх використання на уроках.

По закінченню майстер-класу проведено вправу  «За лаштунками уроків», під час якої учасники обмінялися думками та здійснили рефлексію стосовно отриманих знань.

У результаті анкетування учасники семінару відзначили актуальність, ефективність та високий рівень проведення майстер-класу.

Завідувач ММК С.М. Сіренко

Переглядів: 678 Повернутись