Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів хімії

20.10.2015 | Розмістив: В.В. Стрілець

16 жовтня  2015 року  на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 відбувся майстер-клас для молодих та малодосвідчених вчителів хімії  за темою: «Формування ключових та загальнопредметних компетентностей на уроках хімії у контексті нового Державного стандарту», метою якого було показати шляхи формування компетентностей учнів на кожному етапі уроку хімії відповідно до нової програми. Майстер-клас провели вчителі хімії: Ситюк Н.М., вчитель вищої категорії, «вчитель-методист» та Мельник Т.В., вчитель вищої категорії, «старший вчитель».

         Розпочався майстер-клас з методичної скриньки «Формування ключових та загальнопредметних компетентностей на уроках хімії у контексті нового Державного стандарту», під час якої вчителі актуалізували знання щодо особливостей нового Державного стандарту (хімічний компонент), ключових та предметних компетентностей. Ситюк Н.М. розкрила складові предметної компетентності з хімії, презентувала з досвіду роботи, які саме компетентності формуються на уроках хімії. По закінченню Ситюк Н.М. провела  методичний діалог «Новий Державний стандарт: хімічний компонент», який дав змогу вчителям обмінятися думками з питань упровадження нового Державного стандарту.

        Шляхи формування компетентностей учнів на практиці представила вчитель хімії Мельник Т.В. під час уроку у 7 класі з теми  «Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук». Учасники майстер-класу мали можливість ознайомитися з формуванням соціальної, інформаційної, комунікативної, самоосвітньої компетентностей учнів на різних етапах уроку.

      Відповідно до плану роботи вчитель Ситюк Н.М. підготувала та провела педагогічну майстерню «Технології, засоби та методи навчання під час організації діяльності учнів на уроках хімії», під час якої ознайомила вчителів хімії з  раціональним застосуванням методів  та засобів навчання хімії за новою програмою. Зокрема наголосила, що важливим джерелом знань з хімії  є хімічний експеримент, розв’язування задач, застосування ІКТ тощо. Учасники майстер-класу працювали над створенням технологічної карти уроків хімії з теми «Вода».

       По закінченню керівниками  майстер-класу проведено вправу  «Я – тобі, ти – мені», під час якої учасники обмінялися думками та здійснили рефлексію стосовно отриманих знань.

У результаті анкетування учасники семінару відзначили актуальність, ефективність та високий рівень проведення майстер-класу.

Переглядів: 509 Повернутись